piątek, 18 sierpnia 2017

# 133 Złap wakacyjną promocję!

Kochani, mam dla Was zabawę (mam nadzieję cykliczną) 
Złap promocję!

Na czym ona polega?

W wyznaczonych dniach pojawi się informacja o możliwości złożenia zamówienia 
z przyznanym odgórnie rabatem ;)

Za każdym razem będą to inne produkty i inne rabaty.

W tych dniach należy wysłać do mnie maila, 
w którym wyrazicie chęć złożenia zamówienia oraz wskażecie konkretny produkt
(będzie to dla mnie potwierdzenie, że faktycznie wiecie, jakie produkty oferuję ;)

Zazwyczaj promocje będą w weekendy, dlatego maila zwrotnego przewiduję w pierwszy dzień roboczy.

Przy dużym zainteresowaniu, czas oczekiwania na maila ode mnie
 może się trochę wydłużyć.

UWAGA!

Pierwsza akcja 

Złap promocję

obejmuje zamówienia na zaproszenia 

(nie dotyczy zamówień już złożonych).


 W dniach 18 - 19 sierpnia (19.08. do godz. 24.00)
na adres:

a.janas@onet.pl

należy wysłać wiadomość 
w tytule: "Rabat na zaproszenia" 
w treści ilość zaproszeń oraz numer wzoru zaproszenia
wzory znajdziecie TUTAJ 


Jaki otrzymacie rabat?

zamówienie na 

55 - 76 sztuk - 3%
77 - 99 - 5%
100 i powyżej - 7%


W poniedziałek otrzymacie kod rabatowy oraz formularz zamówienia.

Kod rabatowy można wykorzystać w dowolnym momencie do końca 2017 roku.

UWAGA!

Bardzo ważna informacja.
Sprawdźcie terminy realizacji, ponieważ nie wykonuję zaproszeń z opcją "na już".

Terminy znajdują się TUTAJ

W razie pytań, zapraszam do kontaktu mailowego :)

Pozdrawiam!

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz